Empty...

Det blev visst inget mer bloggande igår, men kan ju säga att det inte blev något av med mitt vilande.. Nej, för sen började det åska och regna massor och eftersom jag vill ha det helt tyst när jag vilar så gick det ju inte så bra. Menmen!

Jaha, dagens rubrik då.. Empty, stämmer in på dagens beskrivning av mig. Det när nämligen så att jag ska på begravning idag, och fram till igår har allt varit som vanligt. Men igår mådde jag inte alls bra, och det är ju inte direkt bättre nu. Usch för begravningar! Men det ska nog gå bra.

Eftersom jag inte riktigt vet vad jag ska skriva just nu så får det bli ett kort inlägg den här gången. Men vi hörs snart igen :)

Take care // Frida

Kommentarer
Postat av: Isabella

Nämen usch vad tragiskt! Vem är det som har bytt planhalva?!



Kraaaam! <3

2010-07-15 @ 13:01:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0