Vilket kaos!

Jaha, den här eftermiddagen/kvällen blev ju inte riktigt som jag ville ;P Var ju som sagt med mamma på ikano idag och handlade lite julklappar och även en klänning och ett jättefint armband till mig som jag ska ha till jul och nyår :) Tack mamma! ♥
Men sen hände det som inte fick hända.. När vi var påväg hem så skulle jag ta upp min mobil från väskan, men hittade den inte någonstans.. Panik!! Så det blev att åka tillbaka igen, men ingen hade sett den.. Jag tänkte att det var kört så vi satte oss i bilen igen, men då ringde mammas mobil och det stod att det var mitt nummer. Då var det en urgullig tjej på IKEA som ringde och berättade att någon hade lämnat in min mobil till henne, tack snälla vem du nu är! Du gjorde min kväll!
Nu ska jag titta igenom lite papper, sen ska jag ringa min Alexander ♥
Take care ♥// Frida

Kommentarer
Postat av: ~ Elin Mattsson´s fotoblogg ~

Fin blogg du har! :)

Var gärna med i VECKANS BLOGG!

2010-12-09 @ 10:17:51
URL: http://elinmattssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0