Så lycklig, så kär! ♥

Kunde inte ha fått ett bättre avslut på den här dagen! Min fina pojkvän kom nämligen hem till mig och stannade några timmar ikväll :) Det är alltid så himla mysigt! ♥
Känner mig så lyckligt lottad, inte alla som har en så snäll, omtänksam och underbar pojkvän! Känn dig verkligen speciell älskling, för det är du!
Nu blir det snart sängen för min del, kommer somna så himla gott känner jag! Ska förstås ringa och säga godnatt till min älskling först ♥ Även fast han åkte för bara en liten stund sen så är det alltid lika skönt att få prata med honom!
Jaa, det här blev ju ett väldans gulligull-inlägg idag, men tror ni känner likadant för era pojkvänner :) Visst är det väl härligt att vara kär!?!
Jag älskar dig mest av allt i mitt liv Alexander! ♥

Take care ♥// Frida


Kommentarer
Postat av: Din Alex<3

Du är så himla söt älskling, jag älskar dig så himla mkt <3 du är världens bästa flickvän <3

2010-12-07 @ 22:12:08
Postat av: t

God morgon! :)

okej okej, jo med mig är allting bara fina fisken! :) Händer det något skoj resten av veckan då?

Kramar! :)

2010-12-08 @ 08:10:21
URL: http://teresevardag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0