Lutfisk

Godmorgon alla läsare! Så himla skönt att få sova ut idag känner jag och jag slapp att vakna upp med magont :) Nu sitter jag här och funderar på om jag ska göra en ansiktsmask, men vet inte...
Idag får vi besök av pappas faster, egentligen skulle farfar också komma men han har gått och blivit förkyld tyvärr :( Men blir nog trevligt ändå! Så vi ska äta Lutfisk, vet inte riktigt vad jag ska säga om det för det är absolut ingen favorit.. Gillar ni lutfisk?
Vad har ni för planer idag?
Take care ♥// Frida

Kommentarer
Postat av: MARIA - mode, outfits & inspiration

Sv: taaack! :) hoppas du hade en bra jul, kram! :)

2010-12-26 @ 14:23:56
URL: http://mmiaas.blogg.se/
Postat av: danten89

Hehe jadu jag tar mellandagsrean imorn, så idag slappar jag bara :)

Ska du ner något på rean?



Jag äter ingen fisk jag ;)

Kram

2010-12-26 @ 14:29:19
URL: http://animalcity.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0