Dålig uppdatering

Förlåt för dålig uppdatering! Men det hände lite saker igår som gjorde att det blev lite annorlunda upplägg på gårdagen.. Min älskling kom till mig igår och kommer stanna till söndag, vilket är såklart underbart! ♥ Så därför kunde jag inte blogga mer och tyvärr blir jag nog lite off under helgen också..

Men då kan ju ni passa på att skicka in frågor till mig till frågestunden på onsdag!

Ska ha matteprov nu, hade nyss naturkunskapsprov och det kändes sådär! så hoppas det känns bättre på det här :)

Vad ska ni göra i helgen? :)

Take care ♥// Frida


Kommentarer
Postat av: Din alex <3

du kommer vara jätte off från allt för du kommer vara fast i mina armar hela helgen <3 älskar dig gumman<3

2010-12-03 @ 10:47:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0