Sovit dåligt

Har sovit så fruktansvärt dåligt inatt! men inte klagar jag för det, nejdå för nu sitter jag i skolan och väntar på att engelskan ska börja. Har förhör på typ 1000 ord idag, haha nae men typ 30 ;) Går nog bra, kunde dom igår iallafall! Vågar inte riktigt kolla en gång till för då får jag säkert en blackout som jag brukar, lite onödigt känner jag.

Sen har jag håltimme i tre timmar, seeeegt! Så hoppas ni håller mig sällskap här på bloggen då :) Eventuellt kommer Alexander hit också, men jag vet inte..

Hoppas ni får en bra torsdag fina läsare! ♥


Kommentarer
Postat av: Linn-Lay

åhh verkligen, naturkunskap är inte min grej heller så :P

2011-01-27 @ 08:49:23
URL: http://linn-lay.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0